کد آهنگ

رویای ارغوانی

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ


دیشب دخمل بابا را خواب دیدم!!!

باورت نمی شود! وای خدای من... درست مثل کوچکی های خودت.

درست از همان ها که دوست داری بچلانی ش توی بغلت.

از همان ها که صادقانه و بی توقع تا سه که بشماری می پرد توی آغوشت.


خدا را شکر به تو رفته بود چشم هایش.

و اخم های مهربانش هم.

هرچند متاسفانه لب هاش مثل من بود.


هر چه بود دست هایش کوچک بود

و قلبش نامرئی پررنگ؛ مثل سرچشمه ی زلال نور.

دلش تنگ نبود برای خیلی چیزها که آدم بزرگ ها می خواهند.


آن قدر بزرگ بود که زبانش می گرفت و به زحمت میگفت که: ''دوچمان دالد'' و ما غش می کردیم از خنده و کارخانه ی قند توی دلمان آب می شد.

خواب دیدم از کربلا برایش یک چادر فسقلی آورده بودم.

تو هم با خوش سلیقگی ات جای روسری برایش یک چفیه ی ایرانی بسته بودی.

من قرآن یادش می دادم و تو توی آشپزخانه عشق توی دیگ می ریختی تا سه تایی برویم شام را توی آسمان هم سفره شویم با ستاره ها. 

صورتش مثل ماه نصف شب بود؛ وقتی که باران تمام می شود و ابرها می روند کنار...


آه...

خدا کند توی خواب امشبم کمی بزرگتر شود.

اوم قد... _ قد تو _

آنقدر که سرم روی زانوهاش جاشود.

دخترم به من محرم است.



  • ۹۵/۰۳/۱۷
  • سعید کریمی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.