کد آهنگ

حالا که کوچکتر شده ام!

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ


اون ظهر داغ آخرِ خردادِ شیراز بعد از امتحان املاءِ ثلث سوم رو یادم نمیره هیچوقت!

گنجشکک داشت از تنها گودال کوچک آبِ زیر درختِ توت؛ که هنوز تبخیر نشده بود آب می خورد و بعد از هر قُلُپ! سرش را بالا می گرفت و شکر خدا میکرد!

::

حالا که بزرگ تر شدم فهمیدم اصولا از لحاظ علمی گنجشکک به خاطر آناتومی مخصوصی که داره باید بعد از هر قلپ سرش رو بالا بگیره تا بتونه آب بخوره...

چقدر نفهم شدم... بزرگتر که شدم...



پ ن1: چقد دلم تنگ شده برای بچگی هام...

پ ن2: الحمد لله

  • ۹۳/۰۳/۲۵
  • سعید کریمی

نظرات (۶)

  • اشک واژه ها
  • اصلا انگار زمانه این را میخواهد
    هرچه نفهم تر می شوم بزرگتر می شوم!

    خدایا یه کاری میکنی؟ نذار وقتی بزرگ شدم کوچیک بشم!
    کمی بزرگتر که شویم میفهمیم آناتومی بهانه ای برای شکر است
    اندام شناسی گنجشگ
    اندام شناسی گردن باریک انسان
    اندام شناسی قلب که بی استخوان است و میشکند
    اندام شناسی کفین و پیشانی
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • نفرمایید آقای کریمی. اتفاقا علمتون بیشتر شده و به خدا نزدیکتر شدید... خب می تونید اون نگاه زیبای دوران کودکی رو هم حفظ کنید. سبز باشید

  • حسین زیلان
  • همین که کودک درونت گاهی بیدار شود کافی است
  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.