کد آهنگ

اینجا بدون تو!

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۷ ق.ظ


ماشینم هم از نفس افتاد!

این روزها از خیابانی که اول اسمش میم است تا آنجا که اسمش محل کارم هست را پیاده گز میکنم.

بعد از مدت ها؛ امروز صبح فهمیدم که دیگر بلد نیستم شیلنگ تخته بیندازم!

این روزها خیلی شدید فقط شبیه خودم راه میروم...

 

گاهی مدت ها پشت ویترین یک مغازه مات و مبهوت می ایستم؛ بی که بفهمم دقیقا دارم به چی فکر میکنم!

هِع! این روزها واقعا دارم آبروریزی راه می اندازم

کاش زودتر جرات پیدا میکردم تا دیوانه شوم!

 

این روزها؛ هرچند روزهایی مثل دو، سه، صد سال گذشته است

این روزها هرچند شبیه تمام پاییزهای برگ ریز گذشته است!

اما اصلا شبیه تمام پاییزهای برگ ریز گذشته نیست!

کاش می شد یکبار فقط به خاطر خودم نگاه کنی بهِم...



.:.

پ ن:یا کاش لااقل می شد من پشت ویترین دکان عسل فروشی -ت، زل بزنم به شیشه های عسل! آنقدر زل بزنم تا کرکره ها را بکشی پایین! تا کرکره ها خودشان بسته شوند...

  • ۹۳/۰۷/۱۶
  • سعید کریمی

نظرات (۲)

انگار که
تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که تویی..!
پاسخ:
نه
تا جنون خیلی راهست از اینجا که منم

مجنون نفسش بند می آید تا مجنون شد
مجنون میمیرد تا مجنون شد
این پی نوشت من رو یاد عسلی چشماش انداخت.حالا منظور همین بود یا نه الله اعلم.
میفرماید:
تو مرا مهمان کن به شهر چشمات
تو مرا مهمان ستاره ها کن
می فرماید دیگه.
(:

پاسخ:
اوهوم
خیلی خوب
خیلی خوب
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.