کد آهنگ

ای من و تو ؛ لازم و ملزوم هم...

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ


(صبح داشتم فکر می کردم که آدم از دو دقیقه ی دیگرش هم خبر ندارد؛ یادم افتاد به تصادفم...) *

::

صبح داشتم به این فکر میکردم که با قفل صفحه هایی که ما روی گوشی هامان طراحی می کنیم

اگر تصادف کردیم و یک بدبختی خواست زنگ بزند به کس و کارمان که بیایند جمع مان کنند هم نمی تواند...

به این نتیجه رسیدم یا باید گوشی-م را عوض کنم و یک یازده چراغ قوه بگیرم؛

یا این کلاف سر در گم که گاهی خودم هم یادم می رود چه بود! را بردارم از روی گوشی-م!

::

کاش از بین چارصد و بیست و هشت مخاطبی که ذخیره ست توی گوشی-م؛ زنگ بزنند؛ به تـو ...

به تو که جای همه ی چار صد و بیست و هشت مخاطب را توی کله ام پر کردی ...




.:.

 * : پاره ای از یک پیام خصوصی برای پست قبلی

---

پ ن: دیوانه که شاخ و دم ندارد

چه فکر هایی میکنم، ها!

من تصادف بکنــــــــــــم!

بعــد تازه گوشی-م هم قفل نداشته باشد

بعــد تـازه به شماره ی تو هـم زنگ بزنـند

بعــد تــازه تو هــم گــوشی را بــرداری

بعــد تــازه بــیــایـی بالای سـَرَم

بعد... هعی

بعد تازه؛  تازه می شود جراحت جگرم... بعد تازه؛ تازه می شود زخم دلم...

بعد آستینت را می گیرم؛ آنقدر گریه میکنم که بمیرم...

  • ۹۳/۰۹/۰۳
  • سعید کریمی

نظرات (۵)

 نازنین دردانه ام نشکن دل دیوانه ام، ای در خزان خانه ام جای تو خالی....

.
.
.
.
.
.
.
.
پ.ن: هر روز موقع رد شدن از خیابان، چشمم را میبندم و شماره ات را روی دکمه ها میفشارم....
اشک هایم عددها را خیلی خوب می شناسند. دکمه سبز را با ترس.....
خیلی سریع عکس گوشی ای که یک خط کوچک رویش خورده، به مخچه ام فشار می آورد و خودش کمک می کند تا زنگ نخورده قطع شود.

هر روز از خیابان که می گذرم، شماره ات اولین شماره تماس گرفته شده است...
همیشه خیالم راحت است که اول به تو زنگ میزنند....

و برایت می خوانم: آمدی؛ جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟!!




پاسخ:
هوم...

  • اشک واژه ها
  • منٍ او
    تویٍ من
    ...
    پاسخ:
    توی او
    من او
    نمیدونم ولی انگار ی 
    روانی ست...
    پاسخ:
    ای من و تو لازم و ملزوم هم...
    لازم...
    ملزوم...
    دلش را ریش کنم، جگرش را بخراشم!!!
    جسارت است و بی ادبی ولی مگه مرض دارید؟! 
    بدبخت را بکشید بالای سرتان دلش را ریش کنید، جگرش را بخراشید بعد بمیرید؟!
    رواست آیا...
    پاسخ:
    روا نیست؟ آیا...؟

    پیتزای دو نفره!

    این روزا میگن: هوا دو نفره اس...
    ینی هوا زیاده؟ قد دو نفر، هوا گیرِ هرکسی میاد؟!
    مثه پیتزای دونفره برا یه نفر؟
    پاسخ:
    هوا تک نفرست همیشه
    سعید من!
    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.